Доставка от playpro.bg

Доставката е безплатна при поръчки на стойност над 300лв.. Във всички останали случаи тя се поема от купувача и се изчислява в зависимост от избрания куриер.

1. Правите поръчка през сайта. Обърнете внимание на наличността и времето за доставка на всеки продукт.

2. Получавате известие по email за направена поръчка и наш служител се свързва с Вас по телефон.

3. Изпращаме продуктите по избрания от Вас куриер.

4. Получавате пратката си с опция "Преглед" и ако всичко е наред маркираме поръчката като "Приключена".

Стандартни цени за доставка

Доставка със Speedy

Доставка над 300лв.

БЕЗПЛАТНО

До офис на Speedy (под 300лв.)

6,00лв.

До адрес със Speedy (под 300лв.)

7,50лв.

Доставка със ЕКОНТ

Доставка над 300лв.

БЕЗПЛАТНО

До офис на ЕКОНТ (под 300лв.)

7,00лв.

До адрес със ЕКОНТ (под 300лв.)

8,50лв.

Условия за доставка

Доставката на поръчаните стоки се осъществява чрез следните способи:

  • чрез куриерска услуга от трето лице

Доставката се извършва до адрес на потребителя или офис на куриерска фирма на територията на Република България, освен ако в сайта не е посочено друго.

Разходите за доставка се покриват от Потребителя освен в случаите на доставка на стоки на стойност над 300 лв., в който случай разходите за доставка се поемат от Търговеца.

Преди изпращане на поръчаната стока Търговецът има право да се свърже с Потребителя на посочения от него телефон, с цел уточняване на детайли за поръчката и/или доставката.

Търговецът не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Потребителят е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително, когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес или телефон.

Доставката се извършва в срок от 1 до 5 работни дни. При извънредни обстоятелства Търговецът си запазва правото да удължава срока за доставка, като своевременно информира за това Потребителя.

Търговецът обработва поръчките в срок от 1 работен ден от извършване на поръчката. Доставката обичайно се извършва в рамките на обичайния в практиката срок съобразно с избрания способ за доставка.

Поръчаните стоки се доставят срещу подпис, като по-големите пратки при изпозлване на куриерска услуга се доставят до входа на сградата.

Потребителят е длъжен да прегледа стоката в момента на доставката ѝ и да уведоми незабавно при установени несъответствия, липси и повреди. Ако Потребителят не стори това, се приема, че доставката е приета без възражения.

При извършване на международни доставки, приложими са правилата за доставка и получаване на пратки на съответната национална пощенска служба, както и на съответното национално законодателство на държавата, в която се намира получателят на стоките.

Всички импортни такси при внасянето на стоката са за сметка на Потребителя. Потребителят не може да иска възстановяване на цената, ако е отказал да плати импортните такси или да получи пратката.

Търговецът си запазва правото да променя наличните методи на доставка и плащане и/или условията по тях по всяко време чрез публикуване на наличните методи на доставка и плащане на уебсайта без друго известие.

Exchange or Return of Goods

If the product is of good quality, the buyer has the right to terminate the contract concluded at a distance within 14 days after its execution.

In order for the right to terminate the agreement to be preserved, the consumer needs to monitor the preservation of the products in their original state. If the device is destroyed, damaged or damaged through no fault of the customer, the customer is not deprived of the opportunity to terminate the contract. If the value has decreased due to unpacking the product or checking its functionality, this does not mean that the consumer cannot write a request for a refund.

The product is not accepted back if at least one of the components is missing:

  • fully equipped equipment;
  • a receipt proving the fact of purchase in the WoodMart online store;
  • warranty card;
  • an act with a description of the defect drawn up by the service department.

The money for the goods will be returned within the terms established by the current legislation

Често задавани въпроси

Мога ли да анулирам направена поръчка?

Поръчката Ви може да бъде анулирана от представител на магазина. Всяка поръчка се прозвънява за потвърждение по телефона. Ако клиент откаже потвърдена поръчка, то той трябва да уведоми незабавно служител на playpro.bg на телефон: 0885 58 06 58 или на емайл: sales@playpro.bg

За чия сметка са куриерските разходи при рекламация или сервизиране на закупен продукт?

В случаите, когато онлайн магазин playpro.bg няма вина за възникналата рекламация, разходите по обратната пратка са за сметка на клиента.

В какъв срок се осъществява доставката?

Срокът за доставка обикновено е от 1-3 раб.дни. Изключение правят продуктите, които предстои да се произведат или доставят от външен доставчик при заявка.

Имате допълнителни въпроси?

  • 0885 58 06 58
  • sales@playpro.bg

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required. It's content strategy gone awry right from the start. If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.